Şirket onaylı sertifikalarda gereken belgeler nelerdir?

Şirket onaylı sertifikalarda en az aşağıdaki belgeleri sunmanız gerekmektedir. Gerekli durumlarda sertifika talebi yaptığınız firma farklı belgeler de talep edebilir.
  • Vergi Levhası
  • İmza Sirküleri
  • Faaliyet Belgesi
  • Ticari Sicil Gazetesi
  • 1 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar:
Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?

İlgili diğer dökümanlar

CSR (Certificate Signing Request) oluşturulmasında dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

Sertifikasyonun ilk aşaması CSR oluşturulmasıdır.Bu işlem server tarafında kullanılan web server...

Sertifikamı nasıl yenilerim?

Sertifika yenilemeleri yeniden sertifika alma şeklinde yapılır. CSR bilginizi ve/veya firma...

SSL Nedir?

SSL network üzerindeki bilgi transferi sırasında güvenlik ve gizliliğin sağlanması...

SSL Özellikleri Nelerdir?

Mesajların şifrelenmesi ve deşifre edilmesindeki güvenlik ve gizliliği sağlar. Mesajı...

SSL için özel IP gerekli mi?

Evet. SSL sertifikasının çalışması için sitenizin özel IP (dedicated IP)'ye...

Powered by WHMCompleteSolution