Sipariş verdikten sonra neler yapılmalıdır?

Alan Adı (Domain) yada hosting siparişi verdiğinizde gerekli bilgiler (ödeme bilgisi) sistem tarafından otomatik olarak oluşturulup email adresinize gönderilmektedir. Bu emailde belirtildiği şekilde ödemenizi banka hesaplarına yada kredi kartıyla sitemiz üzerinden online olarak gerçekleştirebilirsiniz. Ödeme yapılmadan herhangi bir işlem yapılmayacaktır. Bütün siparişler tarafımızdan onaylanmaktadır.
  • 0 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar:
Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?

İlgili diğer dökümanlar

Özel IP adresi sağlıyor musunuz?

SSL sertifikası kullanımı için talep ettiğiniz taktirde özel IP adresi...

Sipariş verdim ancak herhangi bir bilgi mesajı gelmedi?

Kayıt sırasında girmiş olduğunuz email adresi doğru olmalıdır. Özellikle ücretsiz email...

Siparişler ne kadar sürede aktif olur?

a) Banka havalesi veya EFT ile yapılan ödemelerde, mesai saatlerinde, ödemeniz...

Alan Adı (Domain) Siparişi verdim ancak aktif olmadı?

Firmamızda bayilerimiz hariç hosting hizmeti alınmadan domain kayıt işlemleri...